Šie pirkšanas un piegādes noteikumi attiecas uz vietni Allafroer.se, kas pieder uzņēmumam Idéladan AB un ko tas pārvalda. Allafröer.se piedāvā sēklas, augus un audzēšanas produktus, lai padarītu audzēšanu vieglu un patīkamu. Noteikumi attiecas uz visiem pirkumiem un pasūtījumiem, ko vietnē veic Zviedrijā dzīvojošie klienti. Jums kā klientam ir tiesības pieprasīt informāciju par saviem personas datiem saskaņā ar mūsu privātuma politiku.
Jums ir arī tiesības pieprasīt, lai jūsu personas dati tiktu mainīti vai dzēsti. Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu vietnē allafroer.se. Mēs cenšamies atbildēt uz jūsu jautājumu 24 stundu laikā.
Idéladan AB 559311-2963 Hässelby 11 72592 Västerås E-pasts: info@allafroer.se Tālrunis: 0738-114488 www.allafroer.se
Pirkuma līgums
Pirkuma līgums tiek noslēgts, kad pie kases izvēlaties reģistrēt savu pasūtījumu. Pasūtījuma apstiprinājums tiek ģenerēts automātiski bez manuālas pārbaudes.
Ja pasūtījumā rodas kļūda, mēs sazināsimies ar jums, lai risinātu šo jautājumu tālāk, tā var būt rezervācija, ka jūsu pasūtītajam produktam ir mainījies piegādes laiks vai citi neparedzēti notikumi. Vecuma ierobežojums Mēs slēdzam līgumus tikai ar pilngadīgām personām (no 18 gadu vecuma) vai nepilngadīgām personām ar aizbildņa atļauju un apstiprinājumu.
Jebkuri izņēmumi ir saskaņā ar Vecāku kodeksu. Cenas Mūsu vietnē norādītās cenas ir cenas ar PVN. PVN ir iekļauts kopsummā, ko redzat pie kases, ja vien jūs to nemaināt uz biznesa pasūtījumu. Cenu korekcijas var veikt arī jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma. Cenās nav iekļautas piegādes izmaksas. Jebkuras piegādes izmaksas tiks pievienotas pie kases pirms pirkuma veikšanas.
Mēs piedāvājam maksājumu, izmantojot Qliro un Klarna.
Kasē varat maksāt, izmantojot vairākas maksājumu iespējas: Maksāt tagad, Maksāt vēlāk un Dalīts maksājums.
Varat arī maksāt ar swish. Piedāvājumi Spēkā līdz katra produkta krājumu beigām vai līdz piedāvājuma beigām. Mēs paturam tiesības izpārdot biļetes.
Mēs izmantojam PostNord un DHL, lai piegādātu preces no mūsu noliktavas. Lielākā daļa sēklu pasūtījumu tiek nosūtīti kā vēstules vai preču vēstules ar Postnord.
Lielgabarīta vai smagāki produkti tiek sūtīti kā pakas vai nu ar Postnord, vai DHL. Daži produkti tiek sūtīti tieši no mūsu piegādātājiem, un tad piegāde var tikt veikta ar citu kravu pārvadātāju starpniecību.
Pasūtījumi parasti tiek nosūtīti 0-3 dienu laikā.
Mūsu mērķis ir darba dienās visus pasūtījumus iesaiņot 24 stundu laikā. Ja preces piegādes laiks atšķiras, tas ir norādīts pie attiecīgā produkta. Augu piegādes laiks parasti ir līdz 10 dienām.
Kāds ir auga piegādes laiks, ir norādīts produkta informācijā. Kavējumi Mēs vēlamies, lai piegādes būtu ātras, un darām visu iespējamo, lai jūs to uztvertu, kad pasūtāt no allafröer.se.
Tomēr dažreiz var rasties kavējumi, un mēs nevaram garantēt piegādes konkrētā dienā. Mēs paturam tiesības uz galīgo pārdošanu un jebkādiem pasūtījumiem pie mūsu piegādātājiem, kas var ietekmēt piegādes laiku.
Piegādes izmaksas vienmēr ir norādītas mūsu kasē.
Mēs piegādājam uz visu ES un Norvēģiju Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi pasūtījumiem virs 695kr. (neattiecas uz pasūtījumiem ar augiem)
Attiecībā uz neizpirktiem sūtījumiem mēs paturam tiesības iekasēt no jums atgriešanas izmaksas par mums atdotajiem sūtījumiem. Ja sūtījumi ar dzīviem augiem netiek saņemti, pasūtījuma summa netiek atmaksāta, jo augi tiek iznīcināti transportēšanas laikā.
Kā patērētājam jums ir pamattiesības uz 14 dienu atteikuma termiņu distances pirkumiem un pirkumiem ārpus uzņēmuma telpām. Izņēmums ir preces, kuru kvalitāte var strauji pasliktināties. Šajā kategorijā ir iekļauti dzīvi augi, tāpēc no mums pasūtītiem dzīviem augiem un sīpoliem nav atteikuma tiesību. Atteikuma tiesības neattiecas arī uz pielāgotiem produktiem.
Atteikuma tiesības sākas no brīža, kad esat saņēmis preces. Lai atgriešana noritētu pēc iespējas raitāk, pirms preču atgriešanas iesakām sazināties ar mums info@allafroer.se, un mēs jums palīdzēsim saņemt informāciju par preču atgriešanas kārtību. Jūs maksājat par atpakaļnosūtīšanu, un produkti tiek nosūtīti atpakaļ mums to oriģinālajā iepakojumā. Precei jābūt jaunai un nelietotai. Jums ir tiesības rūpīgi pārbaudīt preces. Pēc tam, kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši jūsu atgrieztos produktus, 14 dienu laikā mēs atmaksāsim summu, ko esat iemaksājis savā kontā.
Ādas piegāde
Ja esam jums nosūtījuši nepareizu preci, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu kundservice@allafroer.se, un mēs palīdzēsim jums saņemt pareizo preci. Protams, mēs segsim bojāto produktu un pareizo produktu atpakaļnosūtīšanu jums.
Saskaņā ar Patērētāju pirkuma likumu jums ir 3 gadi, lai iesniegtu sūdzību par preci, ko esat iegādājies. Saņemot preces, vienmēr pārbaudiet, vai tās ir perfektā stāvoklī. Preci var reklamēt, ja precei ir ražošanas defekts vai tā ir ar citiem trūkumiem. Transportēšanas bojājumu gadījumā pēc preces saņemšanas ziņojiet par to tieši pārvadātājam un rakstiet mums uz kundservice@allafroer.se, un mēs palīdzēsim jums ar sūdzību.
Lai pieteiktos abonementam, klientiem jābūt vismaz 18 gadus veciem. Mūsu mērķis ir piedāvāt jums kā audzētājam aizraujošas un pieejamas abonēšanas kastes. Kad būsiet pasūtījis abonementu, uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājumu. Abonēšanas līgums nozīmē, ka jūs kā klients reizi kalendārajā mēnesī saņemsiet produkta piegādi uz norādīto adresi. Produkts parasti sastāv no vairākiem dažādiem priekšmetiem, kas tiek piegādāti noteiktā iepakojumā/kastē.
Abonēšanas cenā ir iekļauts PVN, un tajā ir iekļauta arī piegāde. Jūs apmaksājat abonementu katra mēneša pēdējā darba dienā, un mēs nosūtām abonementu nākamajā nedēļā.
Mūsu abonementiem nav noteikta termiņa. Līdz dienai pirms ikmēneša maksājuma veikšanas varat apturēt vai atcelt abonēšanu.
To varat izdarīt, pieslēdzoties mūsu kontā vai nosūtot mums e-pasta vēstuli. Jums ir 14 dienu atteikuma tiesības attiecībā uz abonementa kasti, taču jūs nevarat izvēlēties atgriezt izvēlētos produktus no kastes. Ja vēlaties atcelt un atgriezt abonēšanas kasti, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu kundservice@allafroer.se. Jūs esat atbildīgs par atgriešanas izmaksām, un mēs atmaksāsim jums naudu 14 dienu laikā pēc produktu saņemšanas.
Visas sēklas Zviedrija 2024