Search
Close this search box.

Pirkšanas noteikumi

Šie pirkšanas un piegādes noteikumi attiecas uz Allafroer.se, kas pieder Idéladan AB.
Allafröer.se piedāvā sēklas, augus un audzēšanas produktus ar mērķi padarīt audzēšanu vienkāršu un patīkamu.
Noteikumi un nosacījumi attiecas uz visiem pirkumiem un pasūtījumiem, ko vietnē veic Zviedrijā dzīvojoši klienti.
Jums kā mūsu klientam ir tiesības pieprasīt informāciju par saviem personas datiem saskaņā ar mūsu konfidencialitātes politiku. Jums ir arī tiesības pieprasīt, lai jūsu personas dati tiktu grozīti vai dzēsti.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu vietnē allafroer.com.
Mūsu mērķis ir atbildēt uz jūsu pieprasījumu 24 stundu laikā.

Informācija un kontaktinformācija

Idéladan AB
559311-2963
Hässelby 11
72592 Västerås
E-pasts: info@allafroer.se
Tālrunis: 0738-114488
www.allafroer.se

Pirkuma līgums

Pirkuma līgums tiek noslēgts, kad pie kases izvēlaties reģistrēt savu pasūtījumu. Pasūtījuma apstiprinājums tiek ģenerēts automātiski bez manuālas pārbaudes. Ja pasūtījumā ir iespējama kļūda, mēs sazināsimies ar jums, lai tālāk risinātu šo jautājumu, neatkarīgi no tā, vai tā ir rezervācija, izmaiņas jūsu pasūtītā produkta piegādes laikā vai citi neparedzēti notikumi.
Vecuma ierobežojums
Mēs slēdzam līgumu tikai ar pilngadīgu personu (18 gadus vecu un vecāku) vai nepilngadīgu personu ar vecāku atļauju un piekrišanu. Iespējami izņēmumi saskaņā ar Vecāku kodeksu.
Cenas
Mūsu vietnē norādītās cenas ir cenas ar PVN. PVN ir iekļauts kopsummā, ko redzat pie kases, ja vien jūs to nemaināt uz biznesa pasūtījumu. Cenu korekcijas var veikt arī jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma. Cenās nav iekļautas piegādes izmaksas. Jebkuras piegādes izmaksas tiks pievienotas pie kases pirms pirkuma veikšanas.

Maksājuma metode

Mēs piedāvājam apmaksu, izmantojot Klarna.
Ar Klarna Checkout varat maksāt, izmantojot visas Klarna piedāvātās maksājumu iespējas: Maksāt uzreiz (maksājumi ar karti, bankas pārskaitījums un Klarna Direct), Maksāt vēlāk (rēķins) un Sadalīt (6, 12, 24 un 36 mēnešu maksājumu plāns un elastīgi maksājumi).
Piedāvājumi
Derīgs līdz katra produkta krājumu beigām vai līdz piedāvājuma termiņa beigām. Mēs paturam tiesības izpārdot biļetes.

Piegādes un piegādes metodes

Mēs izmantojam PostNord un DHL, lai piegādātu preces no mūsu noliktavas.
Lielākā daļa sēklu pasūtījumu tiek nosūtīti pa pastu vai paku pastu ar Postnord. Lielgabarīta vai smagākus produktus sūta kā pakas ar Postnord vai DHL.
Daži produkti tiek nosūtīti tieši no mūsu piegādātājiem, un šādā gadījumā piegādi var veikt ar citu kravas ekspeditoru starpniecību.

Piegādes laiks

Pasūtījumi parasti tiek nosūtīti 0-3 dienu laikā. Mūsu mērķis ir darba dienās visus pasūtījumus iepakot 24 stundu laikā.
Ja kāda produkta piegādes laiks atšķiras no minētā, tas ir norādīts pie attiecīgā produkta.
Augu piegādes laiks parasti ir līdz 10 dienām. Auga piegādes laiks ir norādīts produkta informācijā.
Kavējumi
Mēs vēlamies, lai piegādes būtu ātras, un darām visu iespējamo, lai, pasūtot no allafröer.se, jūs to uztvertu. Tomēr dažreiz var rasties kavējumi, un mēs nevaram garantēt piegādi konkrētā dienā.
Mēs paturam tiesības uz galīgo pārdošanu un jebkādiem mūsu piegādātāju atpakaļejošiem pasūtījumiem, kas var ietekmēt piegādes laiku.

Piegādes izmaksas

Piegādes izmaksas vienmēr ir norādītas mūsu kasē. Mēs piegādājam uz visu ES un Norvēģiju
Mēs piedāvājam bezmaksas piegādi Zviedrijas sēklu pasūtījumiem virs 250kr.

Nesavākti zemes gabali

Attiecībā uz neizmantotajiem komplektiem mēs paturam tiesības iekasēt no jums maksu par komplekta atgriešanu mums.
Ja pakas ar dzīviem augiem netiek piegādātas, pasūtījuma summa netiek atmaksāta, jo augi tiek iznīcināti transportēšanas laikā.

ATGRIEŠANA UN SŪDZĪBAS

Atcelšanas tiesības

Kā patērētājam jums ir pamattiesības uz 14 dienu atteikuma termiņu distances pirkumiem un pirkumiem ārpus uzņēmuma telpām. Izņēmums ir preces, kuru kvalitāte var strauji pasliktināties. Šajā kategorijā ir iekļauti dzīvi augi, tāpēc no mums pasūtītiem dzīviem augiem un sīpoliem nav atteikuma tiesību. Atteikuma tiesības neattiecas arī uz pielāgotiem produktiem. Atteikuma tiesības sākas brīdī, kad saņemat preces.
Lai atgriešana noritētu pēc iespējas raitāk, pirms produktu atgriešanas iesakām sazināties ar mums vietnē info@allafroer.se, un mēs palīdzēsim jums saņemt informāciju par to, kā atgriezt produktus. Jūs maksājat par atpakaļnosūtīšanu, un produkti tiek nosūtīti atpakaļ mums to oriģinālajā iepakojumā. Precei jābūt jaunai un nelietotai. Jums ir tiesības rūpīgi pārbaudīt preces. Pēc tam, kad būsim saņēmuši un pārbaudījuši jūsu atgrieztos produktus, 14 dienu laikā mēs atmaksāsim summu, ko esat iemaksājis savā kontā.

Ādas piegāde

Ja esam jums nosūtījuši nepareizu preci, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu kundservice@allafroer.se, un mēs palīdzēsim jums saņemt pareizo preci. Protams, mēs segsim bojāto produktu un pareizo produktu atpakaļnosūtīšanu jums.

Sūdzības

Saskaņā ar Patērētāju pirkuma likumu jums ir 3 gadi, lai iesniegtu sūdzību par preci, ko esat iegādājies. Saņemot preces, vienmēr pārbaudiet, vai tās ir perfektā stāvoklī. Preci var reklamēt, ja precei ir ražošanas defekts vai tā ir ar citiem trūkumiem. Transportēšanas bojājumu gadījumā pēc preces saņemšanas ziņojiet par to tieši pārvadātājam un rakstiet mums uz kundservice@allafroer.se, un mēs palīdzēsim jums ar sūdzību.

Abonements

Lai pieteiktos abonementam, klientiem jābūt vismaz 18 gadus veciem.
Mūsu mērķis ir piedāvāt jums kā audzētājam aizraujošas un pieejamas abonēšanas kastes.
Kad būsiet pasūtījis abonementu, uz norādīto e-pasta adresi saņemsiet apstiprinājumu.
Abonēšanas līgums nozīmē, ka jūs, klients, reizi kalendārajā mēnesī saņemsiet produktu uz norādīto adresi. Produkts parasti sastāv no vairākiem dažādiem priekšmetiem, kas tiek piegādāti noteiktā iepakojumā/kastē.

Abonēšanas cena

Abonēšanas cenā ir iekļauts PVN un piegāde.
Jūs maksājat abonementu katra mēneša pēdējā darba dienā, un mēs nosūtām abonementu nākamajā nedēļā.

Abonementu ilgums un atcelšana

Mūsu abonementiem nav noteikta termiņa. Līdz dienai pirms ikmēneša maksājuma veikšanas varat apturēt vai atcelt abonēšanu. To varat izdarīt, pieslēdzoties mūsu kontā vai nosūtot mums e-pastu.
Jums ir 14 dienas, lai atteiktos no abonementa kastes, bet jūs nevarat izvēlēties atgriezt izvēlētos produktus no kastes. Ja vēlaties atcelt un atgriezt abonēšanas kasti, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu kundservice@allafroer.se. Jūs esat atbildīgs par atgriešanas izmaksām, un mēs atmaksāsim jums naudu 14 dienu laikā pēc produktu saņemšanas.

Visas sēklas Zviedrija 2024

Manage cookie settings