Vai esat mainījis savas domas?
Mēs vēlamies, lai jūs būtu apmierināts ar savu pirkumu.
Jums ir 14 dienu atteikuma tiesības no brīža, kad saņemat preces. Tas ir saskaņā ar Likumu par distances līgumiem un ārpus uzņēmuma telpām noslēgtiem līgumiem (SFS 2005:59).
Jūs kā patērētājs esat atbildīgs par atpakaļnosūtīšanu un pareizu iepakojumu, lai to varētu nosūtīt.
14 dienu atcelšanas periods neattiecas uz visiem produktiem. Ja atgriešanas tiesības netiek piemērotas, tas ir norādīts produkta aprakstā, kad jūs pasūtāt produktu. Šādu preču piemēri varētu būt specializētas preces vai preces ar īsu glabāšanas termiņu, vai jutīgas preces.
Kā jūs to darāt?
Sazinieties ar mums, rakstot uz allafröer.se pa e-pastu vai pa pastu. Mums ir nepieciešams pasūtījuma numurs un nosaukums, kā arī informācija par to, vai vēlaties tvaicēt visu pasūtījumu vai tikai kādu tā daļu. Šī ir atteikuma veidlapa, un ar to pietiek, lai mēs varētu nodrošināt, ka jūs kā patērētājs izpildāt Zviedrijas Patērētāju tiesību aizsardzības aģentūras prasību skaidri paziņot par savu lēmumu atteikties no līguma.
Ja vēlaties atsūtīt mums paskaidrojumu, kāpēc esat mainījis savu viedokli, lai mums būtu iespēja uzlabot situāciju, mēs priecāsimies, taču tas nav obligāti.
Saziņa par pasūtījuma atcelšanu mums jānosūta 14 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas.
Atgriešanas adrese ir
Ideladan AB
Kranbalksgatan 4CE
72138 Västerås
Tiklīdz būsim saņēmuši jūsu sūtījumu un pārliecinājušies, ka tas ir sākotnējā stāvoklī, mēs pārskaitīsim jūsu maksājumu.
Sūdzības
Mūsu mērķis ir pārdot iespējami augstākās kvalitātes produktus. Taču dažreiz produkts ir nepareizs. Ja jums ir sūdzība, sazinieties ar mums un norādiet problēmu. Pirmajā gadījumā mēs jums aizstāsim vai salabosim preci, bet, ja mums preces nav vai ja mēs uzskatām, ka jums nebūs lietderīgi saņemt rezerves preci vai mums to salabot, mēs varam preci atpirkt. Mēs vēlamies tikai apmierinātus klientus, taču, ja rodas situācija, ka mēs nevienojamies par tiesībām iesniegt sūdzību, mēs vienmēr ievērosim ARN ieteikumu.